Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti KASUMEX s.r.o.

Společnost KASUMEX s.r.o. je dovozcem a prodejcem náhradních dílů na zahradní a lesní techniku. Námi prodávaný sortiment je druhovýrobou, nahrazující originální náhradní díly dané značky. Nejedná se tedy o originální náhradní díly ale pouze o jejich alternativu.

1. Expediční lhůty
U každé položky zboží je uvedena vždy doba expedice (počet dní potřebných k odeslání objednaného zboží). V případě méně běžného zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností a s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to formou e-mailu.

  • skladem– zboží je skladem a do 48 hodin bude vyexpedováno 
  • na objednávku – zboží není u nás skladem, je nutné ověřit u dodavatelů, zda je k dispozici

2. Platební podmínky

  • Dobírka- platba při doručení zboží kurýrní službou na fakturační, resp. doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • Osobní odběr- je možný v kanceláři naší společnosti na adrese: KASUMEX s.r.o., Šujanovo nám. 3, 602 00 Brno. Vždy doporučujeme si předem zavolat a domluvit si termín vyzvednutí.

Při osobním odběru se zboží platí v hotovosti nebo předem na zálohovou fakturu.

3. Dopravné a balné
Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím kurýrní služby na korespondenční, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, kde bude uveden kontakt na přepravce - při zaslání kurýrní službou.

V současné době využíváme jako přepravce společnost PPL (www.ppl.cz). V e-mailu o odeslání zboží obdržíte číslo balíku a telefonní kontakt na přepravce. Pokud expedované zboží nebude dodáno do 24 h, prosím, kontaktujte telefonicky přepravce a mějte nachystané číslo balíku. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Stav zásilky můžete ověřit, po zadání čísla balíku, přímo na stránkách www.ppl.cz. Na stránkách kurýrní společnosti po zadání Vašeho PSČ, naleznete přibližný čas doručení zásilky (sekce "Harmonogram doručování"). Není možné z naší strany ovlivnit čas doručení například na odpolední nebo dopolední čas. Vaše poznámky, že zboží má být doručeno například po 16 h nebo do 12 h, nemůžeme ovlivnit a nebereme proto na zřetel. O víkendu není možno zásilku doručit.  

 Objednané zboží dodáváme i na území Slovenska (viz. Podmínky dodání pro klienta ze Slovenska)

Ceny za poštovné a balné jsou následující (ceny jsou uvedeny bez DPH):

 

při celkové objednávce nad 5.000,-Kč bez DPH

0,-Kč

při celkové objednávce do 5.000,-Kč bez DPH

100,-Kč

4. Daňový doklad

  • Jsme plátci DPH
  • Fakturu (daňový doklad) posíláme automaticky se zaslaným zbožím.
  • V daňovém dokladu není možno psát jiné parametry zboží, jiný počet kusů, upravovat název zboží, měnit způsob platby, antidatovat ani upravovat cenu. Poznámky v tomto směru ignorujeme. V daňovém dokladu neuvádíme dodací adresu, u nákupu na firmu neuvádíme kontaktní osobu. 

5. Reklamační řád

  • Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem internetovém obchodě 24 měsíců. Případná prodloužená záruční doba, (například 36 měsíců), je vždy uvedena u detailu zboží a může se lišit dle značky, nebo typu zboží.
  • Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží kupujícím.
  • Sortiment prodávaný firmou KASUMEX s.r.o.je speciálního charakteru, a vyžaduje nezbytně odbornou montáž. Případné reklamace a závady na zboží, které budou souviset s neodbornou montáží, nebudou uznány.
  • Před započetím reklamačního řízení je nutné kontaktovat prodávajícího e-mailem na adrese info@kasumex.cz.  Popsat zběžně druh závady a případně připojit fotodokumentaci vady na výrobku. Prodávající rozhodne o dalším postupu a při nutnosti zaslání výrobku zpět, postupujte dle dalších bodů.
  • Reklamované zboží doporučujeme doručit osobně či poštou na adresu skladu společnosti KASUMEX s.r.o.. Zboží, které bude bez předchozí domluvy se společností KASUMEX s.r.o. odesláno na naší adresu, bude odmítnuto převzít. 
  • Ke zboží doporučujeme doložit doklad o zakoupení zboží, popsat zjištěné vady a uvést nárok, který kupující v důsledku vady uplatňuje. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží, které bylo odesláno bez reklamačního protokolu, průvodního dopisu nebo na dobírku nebo na dodejku na konkrétní osobu.
  • Kupující může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží nebo výměnu zboží za nové. V některých případech je rovněž možné požadovat odstoupení od kupní smlouvy a navrácení kupní částky.
  • O reklamaci bude rozhodnuto (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace), ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího, ve složitějších případech většinou do deseti pracovních dnů. Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.
  • Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě, nejpozději do 30-ti dnů. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet následujícím dnem doručení zboží na adresu prodávajícího.
  • Nebude-li reklamace v uvedené lhůtě prodávajícím vyřízena, má kupující právo na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.


POZOR DŮLEŽITÉ !!!
Jakmile Vám zásilková služba přiveze balík, je NUTNÉ zkontrolovat stav balíku. Pokud je jakkoliv poškozen nebo zdeformován, můžete jej převzít, ale musíte s řidičem sepsat protokol a poškození balíku. Řidič zásilkové služby je povinen tento protokol sepsat. Pokud po otevření balíku zjistíte mechanické poškození zboží, kontaktujte zásilkovou službu nebo naši firmu, zajistíme další postup reklamace. V případě nedodržení tohoto postupu nebude brán zřetel na poškození zboží přepravní firmou a následné reklamace nebudou vyřízeny.

Obsah zásilky, prosím, zkontrolujte co nejdříve. Zkontrolujte si, zda všechno objednané zboží je skutečně součástí zásilky.

Chcete vrátit zboží zakoupené přes internet ve 14-ti denní lhůtě?

Doporučujeme následující:

  • Zboží nesmí být použité
  • Přiložte doklad o koupi zboží - postačí i číslo objednávky
  • Uveďte číslo účtu, kam mají být vráceny peníze
  • Nejedná se o zboží upravené dle přání zákazníka nebo pro jeho osobu (dle § 53 odst. 7 písm. c) občanského zákoníku
  • Nejedná se o zboží, na jehož nákup byla uzavřena mezi prodávajícím a kupujícím písemná kupní smlouva
  • Vrácení zboží musí být domluveno e-mailem se společností KASUMEX s.r.o., nelze odeslat zboží nebo osobně zavézt bez předchozí domluvy.
  • Vrátit zboží mohou pouze koncoví spotřebitelé, ne osoby, které zboží zakoupili na IČ - zde nevzniká právní nárok a záleží na domluvě se společností KASUMEX s.r.o.

Nejpozději do 14-ti dnů od převzetí vráceného zboží prodávajícím, budou zaslány peníze na Vámi uvedený účet. Vrácená částka bude ponížena o náklady vynaložené na dopravu zboží k zákazníkovi, tedy 120,- Kč včetně DPH za balík.

6. Postup při nakupování

  • Veškeré objednávky jsou považovány za závazné.
  • Objednávky jsou potvrzovány formou e-mailové zprávy zaslané na adresu zákazníka.
  • Zboží je řazeno do jednotlivých kategorií v levém rozbalovacím strukturovaném menu.
  • Postupným klikáním na položky v levém menu lze procházet celý sortiment.
  • Zboží lze přidat do nákupního koše kliknutím na tlačítko " koupit ", které se nachází těsně u ceny zboží.
  • V nákupním koši je přehled o výrobcích určených k objednání.
  • Položku(ky) zboží lze v nákupním koši ještě dodatečně odebrat.
  • Vlastní nákup probíhá přes pokladnu, kde zákazník vyplní formulář a klikne na tlačítko "odeslat objednávku".
  • Vytvořením objednávky kupující bezvýhradně souhlasí s obchodními podmínkami společnosti KASUMEX s.r.o.
  • Při problémech, prosím, přednostně využívejte e-mailové komunikace a v předmětu e-mailu uvádějte číslo objednávky

7. Vaše ochrana
Při naší spolupráci se snažíme plně chránit vaše soukromí. Abychom Vám však mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některé nutné údaje. Tyto údaje chráníme před zneužitím. Přečtěte si prosím podrobnosti dále v tomto dokumentu.

a) Údaje, které zadáváte při registraci
Nutné: Jméno, Příjmení, Ulice, Město, PSČ, telefon
Abyste nemuseli registrační údaje zadávat při každém nákupu na e-shopu znovu, využijte možnost registrace.

b) Údaje o naší spolupráci:
Během Vaší spolupráce s firmou KASUMEX s.r.o. jsou shromažďovány Vaše objednávky. Je to nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně. Údaje o nákupech jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.

c) Využití Vašich dat mimo internetový obchod:
Vaše osobní data jsou v rámci e-shopu důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům s výjimkou partnerů zajištujících platební styk, kterými mohou být např. banky. To však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb. Tato data nebudou poskytována reklamním, marketingovým, ani jiným obdobným společnostem.

d) Souhrnné informace: 
E-shop dále může poskytovat důvěryhodným třetím stranám, nebo veřejnosti, souhrnné statistické informace o zákaznících, návštěvnosti, obratu a další související údaje. Tato statistika však neobsahuje žádnou informaci, která by umožnila identifikovat jednotlivé zákazníky (např. Český statistický úřad).

e) Akční nabídky
Odesláním objednávky souhlasíte s občasným zasíláním akčních nabídek na uvedenou emailovou adresu. Toto zasílání můžete jednoduše zablokovat. Potřebné instrukce naleznete v patičce doručeného emailu.

Společnost KASUMEX s.r.o. si váží Vaší důvěry a bude plně chránit Vaše soukromá data před zneužitím. Tyto údaje potřebujeme proto, abychom zabezpečili a zkvalitnili naše služby. Neposkytujeme je třetím stranám.

Používáním internetového obchodu  souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.

8. Písemné informace a poučení dle zákona 40/1964 Sb., Občanského zákoníku dle § 53:

ad a) KASUMEX s.r.o., Šujanovo nám. 3, 602 00 Brno, IČ: 60730234
ad b) Zboží, charakteristika a ceny zboží jsou u jednotlivých nabízených položek
ad c) Náklady na dodání jsou v obchodních podmínkách a také v části "Košík"
ad d) Způsob dopravy a úhrady si vyberte z nabídky v části "Košík"
ad e) Dle § 53. odst. 6 má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění při použití prostředku komunikace na dálku.
ad f) Neúčtujeme žádné náklady při použití prostředku komunikace na dálku.
ad g) Naše nabídka platí po dobu aktivního připojení k serveru www.pily-krovinorezy.cz a doby potřebné k doručení objednávky prostřednictvím nástrojů e-shopu.

dle § 57, odst. 2:
Smlouva je uzavřena doručením Vaší objednávky, není-li dodavatelem vyžadováno uzavření písemné smlouvy. Na tuto skutečnost budete dodavatelem upozorněn nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne obdržení Vaší objednávky. "Máte právo od smlouvy odstoupit nejpozději při uzavření objednávky".

9. Storno objednávky ze strany zákazníka

Storno objednávky lze provést jen e-mailem na adrese info@kasumex.cz a je nutno uvést číslo objednávky. Storno nelze provést telefonicky! Objednávku lze stornovat maximálně před expedováním zásilky. Ve chvíli, kdy dojde k předání zboží spediční firmě, nelze již provést storno bez smluvní pokuty - viz upozornění níže.  

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny naší partnerské společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.

Obchodní podmínky platné od 1.6.2012


E-mailový zpravodaj

Slevy, akce, novinky? Buďte první kdo o nich ví. Zadejte svůj e-mail a nenechte si je ujít.


Kontakt

 
720 993 741

Speciální přání